Cum sa intri in afacerea banilor

Cu toţii avem motivele noastre. Toţi ne dorim să facem bani pentru că banii ne ajută să facem altceva. Să rezolvăm o problemă, să ne îndeplinim o dorinţă sau un vis… Nimeni nu vrea bani doar de dragul de a-i avea. Eu unul nu vreau asta.
Pe scurt, banii înseamnă mai multe posibilităţi. Cu cât mai mulţi, cu atât mai multe posibilităţi. Cine spune altfel, nu vede lumea aşa cum e ea. Cu mai mulţi bani ai şansa de a merge în excursia aia pe care ţi-ai dorit-o mereu… sau poţi scăpa de problema medicală ce te chinuie de atâta vreme.. ori pur şi simplu ai ocazia de a-ţi cumpăra în sfârşit casa sau maşina dorită.
Azi vreau să vorbesc cu tine un lucru care a avut un impact foarte puternic în viaţa mea. Motivaţia de a face bani. De ce e atât de importantă? Pentru că te ţine pe drumul cel bun. Pentru că îţi dă forţa de a merge mai departe atunci când toţi ceilalţi te trag înapoi. Şi pentru că nimeni nu ar fi reuşit fără ea.
Am văzut multe siteuri, am intrat pe o grămadă de forumuri şi am citit o mulţime de cărţi care discută despre acelaşi lucru: filosofia banului. Adevărul este că toate poveştile astea se reduc la o simplă frază: vrei ceva, atunci ia-ţi. Vrei bani? Găseşte motivaţia necesară, alege-ţi o cale şi obţine ce-ţi doreşti!
Iar ca să găseşti motivaţia necesară, poate fi cel mai uşor lucru din lume. Dar e mai greu să o menţii. Şi nu pentru că nu ai avea mare nevoie de maşina aia, sau recuperarea ta medicală nu ar fi necesară… ci fiindcă omul e obişnuit cu lenea. Omul e obişnuit să fie dus de la spate.
Cu o mare părere de rău o spun… aşa am fost toţi.. aşa sunt majoritatea. Îţi spun toate astea pentru că vreau să te ajut sa faci bani. Vreau să îţi arăt cum să îi ai. Nu am de gând să te mint. Poveştile cum alţii fac 300 de euro pe zi din AdSense sunt mai greu de realizat, mai ales de un român care habar nu are ce e aia o afacere pe internet.
Dar dacă întradevăr vrei să ajungi să faci într-o zi cât alţii într-o lună, atunci primul lucru e să deschizi ochii. Uite, eu nu am ajuns aici din greşeală. Şi nici din noroc, aşa cum spun unii. Am ajuns aici pentru că am învăţat că nimic în lumea asta nu se obţine fără disciplină.
Nu e de ajuns să cumperi cărţi care te învaţă secretele unei afaceri de succes. Sunt de acord, multe din ele au informaţie foarte preţioasă, care trebuie studiată în detaliu. Însă dacă îţi doreşti cu adevărat să-ţi iasă, atunci trebuie să faci mai mult decât atât.
Unii oameni rămân cu visele. Alţii se pun pe treabă. Însă cei mai deştepţi ştiu că fără disciplină nu le poţi vedea îndeplinite. Aşa e şi cu banii sau cu orice alt lucru.
Iar tu? Tu cum stai cu disciplina? Ce te împiedică să ai bani?