Bani online cu Clickbank

Sunt sigur ca daca te-ai invartit o vreme prin lumea celor care fac bani pe net ai auzit de Clickbank. Daca nu stii ce este Clickbank iti recomand sa intrebi pe Google. Eu iti zic doar ca este cel mai mare comerciant de produse digitale din lume. Vrei sa vinzi propriul tau produs digital sau vrei sa castigi bani online vanzand produsele altor membrii atunci trebuie sa iti faci un cont la Clickbank. Am sa iti arat acum o metoda buna prin care poti sa faci bani online cu ajutorul lui Clickbank fara sa cheltui sute de dolari la Google Adwords. Din punctul meu de vedere sunt doua categori de potentiali clienti pentru produsele pe care la promovezi tu in speranta castigarii comisionului oferit de Clickbank. Clientii din categoria A (sa zicem) sunt cei care au un cont la Clickbank, stiu ce este un hoplink si dau intamplator peste un produs pentru care considera ca merita sa plateasca. Sunt convins ca ei au sa faca cam ce face toata lumea care este atenta la banii pe care ii cheltuie online. Curata calculatorul de cookies cu ccleaner, cauta produsul pe Clickbank si il cumpara de acolo in asa fel incat sa ii revina lui comisionul oferit de producator. Tu te alegi cu buzele umflate si o gramada de trafic irosit pe linkul tau de afiliat. Potentialii clienti din categoria B sunt cei de care ai tu nevoie. Sunt acei vizitatori care nu au auzit niciodata de Clickbank sau care au auzit dar nu s-au interesat niciodata atat de mult incat sa isi faca un cont, ajung pe siteul tau si citesc un text despre beneficiile pe care le primesc daca cumpara produsul pe care il promovezi tu online. Esti in stare sa convingi pe cineva ca produsul xxx merita toti banii pe care o sa ii cheltuie? Daca da ... atunci ce produs alegi sa promovezi? Nu de alta dar Clickbank ofera peste 10 000 de produse digitale. Ce produse Clickbank alegi sa promovezi? Raspunsul la aceasta intrebare face milioane de dolari. Care produs Clickbank are cele cele mai multe sanse sa se vanda? Pe care il alegi din miile de produse? Destul de complicat si te asigur ca sunt online adevarate studii si software care te pot ajuta cu problema asta. Bineinteles ca nu sunt deloc ieftine. Eu unul am ales ca, in loc sa promovez un produs Clickbank, sa le promovez pe toate. Asa am lasat la alegerea clientului sa decida care produs considera ca i se potriveste cel mai mult. Asa ca acum am propriul meu magazin online de produse Clickbank. Dragut, nu? Unde mai pui ca nu m-a costat nici un ban. Magazinul meu online de produse Clickbank il gasesti accesand linkul asta. Arunca o privire si vezi produsele care sunt cele mai bine vandute sau care au comisionul cel mai mare. Daca iti place ce vezi si vrei si tu un magazin asemanator pe care sa il promovezi incearca linkul meu de afiliat. Ce primesti de la CBGlobe fara sa platesti nici un ban:1. Hit tracker (vezi cine a dat click pe linkul tau si care unelte de promovare iti aduc mai multi vizitatori)2. Url rotator3. Banner rotator (asemanator cu cel din headerul acestui blog - apasa CTR+R si ai sa vezi ca se schimba banerul de fiecare data)4. Piesa de rezistenta : Viral Article Syndication - continut gratuit pentru blogul tau (alegi un cuvant cheie si primesti un cod pe care il pui pe blog. CBGlobe iti ofera articole gratuite legate de cuvantul pe care l-ai ales.)